Aj vy sa pýtate, ako je možné zvýšiť produktivitu v práci? Existujú metódy či overené postupy, ako dosiahnuť cieľ a zároveň byť efektívny? Nechajte sa inšpirovať nasledujúcimi riadkami a buďte príkladom pre ostatných ľudí, ktorí chcú dosiahnuť rovnaký cieľ ako vy.
Zamerajte sa na konkrétnu úlohu či pracovnú činnosť
Možno to znie až príliš jednoducho, no základom je zamerať sa na jednu konkrétnu úlohu. Nebuďte súčasťou viacerých projektov, práve naopak. Zamerajte sa na konkrétnu činnosť či pracovnú úlohu a sústreďte sa len na to. Multitasking totiž môže negatívne ovplyvniť produktivitu i zdravie mozgu, čo vás v konečnom dôsledku môže brzdiť a psychicky unavovať. Plná sústredenosť a trpezlivosť sú atribúty, vďaka ktorým sa môžete pohnúť vpred.
Pracovné úlohy si načasujte
Ak máte množstvo pracovných úloh, ktoré vám šéf nadelil, hlavne nepanikárte. Spravte si časový rozvrh a jednotlivé úlohy si zoraďte od najdôležitejších po najmenej dôležité. Prácu si tiež môžete rozdeliť na 25 minútové časové bloky, pričom po každom bloku si spravte prestávku aspoň na 5 minút. Kancelárske priestory na prenájom i kancelárie v Bratislave poskytujú pre ľudí nielen pracovný priestor, ale tiež priestor na oddych či rekreáciu po celom dni.
Vstávajte skôr, oplatí sa!
Aj keď sa vám to na prvý pohľad nemusí pozdávať, skoršie ranné vstávanie vám môže prispieť k zvýšeniu výkonnosti na pracovisku. Aj takýmto spôsobom môžete začať skôr plniť pracovné úlohy a zároveň mať dostatok času na osobné potreby. Skúste si predstaviť to, že do práce prídete skôr a celé poobedie bude vyhradené len a len pre vás. Znie to lákavo, však? Prenájom kancelárií nemusí spočívať len v celodennej práci a „naháňačke“ za plnením pracovných úloh, ale tiež v určitom osobnom rozvoji a nachádzaní samého seba.