Home Spravodajstvo Reklamná agentúra Roko: Spolupráca s tretím sektorom je iná ako s podnikateľskými subjektami

Reklamná agentúra Roko: Spolupráca s tretím sektorom je iná ako s podnikateľskými subjektami

by v f

peter kubaNenahraditeľnou súčasťou modernej spoločnosti sú neziskové a mimovládne spoločnosti, ktoré sa snažia stále intenzívnejšie presadzovať svoje záujmy prostredníctvom odvážnych a kreatívnych kampaní. Slovenský paralympijský výbor spolupracuje s reklamnou agentúrou Roko od roku 1998. Na dlhej spoločnej ceste dokázali vytvoriť rôzne propagačné materiály, ktoré zvýšili povedomie o paraolympijských športovcoch a ktoré odbúrali bariéry medzi zdravými a hendikepovanými ľuďmi.

Reklamná agentúra Roko, ktorú má pod svojimi krídlami Peter Kuba, má na svojom konte uložený rad úspešných projektov. A jedným z tých posledných je komiksová ilustrácia s paranormálnymi hrdinami, s ktorými vás nižšie v článku zoznámime.

Ako vyzerajú kampane pre tretí sektor?

Postup navrhovania kampane pre tretí sektor je takmer totožný ako u podnikateľských subjektov, ktorých primárnym cieľom je priviesť zákazníkov a zvýšiť predajnosť produktov či služieb. No rozdiel nastáva v obsahovej časti, pričom mimovládne organizácie sa nesnažia plniť ciele spojené s podnikaním. A z tohto dôvodu majú marketingoví špecialisti voľnejšiu ruku. Neziskové organizácie sú otvorené odvážnejším návrhom, ktoré majú emócie a pocity.

Už sme na začiatku článku načali komiksovú ilustráciu znázorňujúcu paranormálnych hrdinov, ktorá má osloviť všetky vekové kategórie a zároveň zmeniť pohľad na paraolympijských športovcov.

“Chceme zmeniť vnímanie paraolympijských športovcov. Vytvorili sme kampaň s paranormálnymi hrdinami, ktorí musia každý deň vstávať do práce, trénovať, reprezentovať krajinu a získať medailu,” prezradil Peter Kuba, spolumajiteľ reklamnej agentúry.

Veľký úspech je, že na paraolympijských športovcov sa začal pozerať inak aj samotný štát. A ten poskytuje lepšiu finančnú oporu.

“Každý rok sa na Zelenej vode organizuje akcia zvaná Paráda. Na udalosť prichádzajú zdravé a hendikepované deti, ktoré sa vzájomne spoznávajú a komunikujú spolu,” pozíva na záver Peter Kuba na skvelú udalosť.

You may also like